zondag 25 november 2012

Steun Hoezo Anders!


Hoezo Anders heeft mijn leven op zo veel manieren verrijkt, ik kan mezelf verder ontwikkelen op mijn tempo en op mijn manier precies zoals het goed werkt voor mij!
Ik had nooit durven dromen (of stiekem toch wel);) dat ik mijn plekje zou vinden zoals het goed werkt voor mij! De Stichting Hoezo Anders maakt dat mogelijk!

Ook is het mijn droom en wens om zoveel mogelijk andere jongeren met een beperking te mogen helpen om te voorkomen dat het wiel opnieuw moet worden uitgevonden! Ik vind het niet erg om dit vrijwillig te doen (dus niet betaald) maar het is mijn droom om dit wel betaald te kunnen doen.
Het heeft lang geduurd voordat ik wist wat ik wilde doen met mijn leven, in dit leven maar bij Hoezo Anders heb ik mijn plekje eindelijk gevonden!

Daarom alleen al is het zo belangrijk dat Hoezo Anders ook voor anderen veel kan betekenen en Wonderen kan verrichten voor de toekomst! Steun ons daarom, gewoon omdat het kan!:)
We hebben alle steun hard nodig!:)


www.hoezoanders.nl

Deborah de Poorter schreef:
Ook al ben ik er nog maar kort bij, met alles in mij vind ik dat Hoezo Anders de wildcard verdient! In deze korte tijd heb ik van dichtbij mogen zien waar de stichting voor staat en wat we allemaal willen betekenen voor jongeren met een niet-zichtbare beperking en/of chronische ziekte. Daar is (helaas) vaak geld voor nodig, en dat kan de stichting wel gebruiken. Vind jij ook dat Hoezo Anders moet winnen? Schrijf een berichtje op de website van Skyradio!

http://www.skyradio.nl/special/christmas-tree-for-charity/


Plse kopy en paste dit stukje zo veel mogelijk op Sky Radio, iedereen mag weten dat we er zijn! We kunnen alle steun gebruiken!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten