maandag 3 februari 2014

Ik ga voor mijn droom!

Droom
Vorige week ben ik dus gestopt met mijn stage. Aan de ene kant vind ik het erg jammer aan de andere kant is het ook wel een opluchting. De enige vraag is hoe nu verder? Ga ik een nieuwe richting kiezen op school of kies ik écht voor mezelf? Mijn droom laten uitkomen? Het is niet de makkelijkste droom die ik heb ik wil namelijk heel graag dat de boodschap die ik heb zoveel mogelijk mensen bereikt. Dan heb ik dit leven niet voor niets geleefd.


Mijn wens
Met mijn blog heb ik al veel mensen kunnen bereiken. Ik ben er zelfs al mee op nieuwsuur geweest met een uitzending over de Wajong vorig jaar. Nu wil ik eigenlijk nog veel meer ermee gaan bereiken namelijk zorgen dat mijn boodschap aankomt bij zoveel mogelijk mensen. Dit wil ik gaan doen door middel van presentaties op scholen, ziekenhuizen, artsen, beurzen en bedrijven. De enige vraag is: hoe ga ik dit betaald krijgen?


Plan van aanpak
Ik wil mezelf zo zichtbaar mogelijk maken. Het liefst zou ik met de 4 andere meiden met wie ik plannen maak voor vcfs dagen op de wereld draait door komen. Maar dat bereik je natuurlijk niet zomaar. Mijn motto is echter: niets is onmogelijk! Verder wil ik via twitter zoveel mogelijk gaan netwerken met mensen die me hiermee verder kunnen helpen of me tips kunnen geven.
Ook ga ik een lijst opstellen van bedrijven en scholen waar ik mezelf kan introduceren.
Mochten er mensen na het lezen van deze blog ideeën hebben of meer willen weten over mij dan hoor ik dat uiteraard graag via twitter of mijn email houtsmaanne@hotmail.nl

Ons filmpje waar we heel trots op zijn met de boodschap: naast je beperking ben je ook gewoon jezelf! 

Het lied is geschreven en gezongen door Maud Wilms kijk en luister!
 
 http://www.youtube.com/watch?v=B1BFh2c56MQ&feature=youtu.be 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten